Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2016 Narvik selvfølgelig. Kommer hesblesende etter alle andre, men det tåles sikkert et par screens ekstra . Hadde tidenes dårligste timing med å befinne meg på ferie da ENNK ble satt fri. Har ventet på dette sceneryet leeeenge, og i mellomtiden har forventningene blitt skrudd til uante høyder. Men ingen fare, mottakelsen har vært formidabel, og min første flight bekrefter at forventningene er innfridd så til de grader. Tusen takk til mirakel-designer Tore Stranden, nå skal du få hvile på dine laurbær et par dager, før vi begynner å mase om nye Bodø ;D God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Yupp, ser fantastisk ut, men gjør egentlig bare at det gledes enda mer til den dagen de første bildene av nye Bodø kommer ;D Men Tore skal ha skryt, Narvik er kanskje et av verdens nydeligste scenery pr nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2016 Absolutt, vi er heldige i lille Norge som har så gode scenery-designere, både av freeware og payware ! Ei stund ( for mange år siden ) fløy æ nesten bare i Australia. Så brukte æ noen år i Pacific Northwest og Pacific Fjords. Nå holder det med å kuske rundt i Norge, og FOR et fantastisk Norge vi har . gjør egentlig bare at det gledes enda mer til den dagen de første bildene av nye Bodø kommer ;D ;D nå er det jo ei god stund siden vi så de første Bodø-bildene , så det har vært noen pinefulle år med Narvik i mellomtiden Likevel, vi tar imot Narvik med komplett hakeslepp !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2016 Wow. Det er bare et helt rått scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2016 Gleder meg til å fyre i gang simmen igjen og teste om det kan være så bra som det ser ut som. Jeg er helt målløs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.