Gunnar van der Meeren Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Nå har Manfred Jahn sluppet versjon 3 av den utrolige freeware versjonen av C-47. Det er mange som er i gang og maler nå, og jeg har konsentrert meg om et par skandinaviske versjoner. Jeg begynner å bli ferdig med dem, selv om det alltid er små ting som må korrigeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Very nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2016 Nice ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkil Riiser Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ett sted over Sandefjord området-ENTO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Lekkert😊 mangler bare noen norske merker av harvarden😆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2016 Superb Gunnar, hvor blir paint`ene dine tilgjengelig ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.