Gå til innhold

Dette var saker


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Manfred Jahn`s fantastiske freeware C-47,  oppdatert med Jan Visser`s enda mer fantastiske VC og nesten autentiske lydkvalitet fra Ted "Tufun" Wolfgang.  Har hatt mange versjoner av denne opp gjennom årene,  men nå nærmer den seg kvaliteter på aller øverste hylle,  av modeller fra de nostalgiske årtier.  De kaller den V3 Beta borte i "Uthuset",  men jeg kan ikke finne noe som mangler,  og få fly får fram bredere glis enn denne Dak`en .  Og det beste av alt,  den sklir rett inn i P3D3 uten problemer !  ;D 

dak1.jpg

 

dak2.jpg

 

dak3.jpg

 

dak4.jpg

 

dak5.jpg

 

dak6.jpg

 

dak7.jpg

 

dak8.jpg

 

dak9.jpg

Sommer og høstsesong er berget,  nå blir det å sende ut nabovarsel og skru opp lydnivået  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja, rett å slett en nydelig fugel, trur æ satt og sjekka sia 2 daga i strekk når d vart hint om at den sku sleppest, og før en maskin, blir rett og slett ikke lei, og kvaliteten e rett og slett nydelig, og før å ikje snakk om lyden.... fruen har bedt mæ mere enn en gang om å demp lyden  ;D

 

 

De kaller den V3 Beta borte i "Uthuset"

trur detta må vær d bæste beta produkte på markede i så fall, men vet at d kommer nån småting til dakotaen litt ætter litt :)

 

Nei denne maskinen anbefalest på d varmeste og d beste e jo at den e gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for mange hyggelige kommentarer,  det er sånt som holder liv i forumet  :) .  Og flymodellen fortjener det så absolutt,  kanskje den fineste freeware-modellen som er laget,  og jo mer æ flyr den,  jo mer imponert blir æ.  Alt fra sjekklister,  motorhandling og små "overraskelser",  til den fabelaktige lydkvaliteten og nydelige flyfeelingen.  Har hatt store forventninger gjennom en lang utviklingsperiode,  og her er alt innfridd og vel så det  :)  :)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sommer går mot slutt og september setter inn og om ingen har laget noen norske painter, så blir jeg og hive meg rundt og ta Daktoa of Norway, Widerøe Dc3, Braathens Dc3 og Luftforsvaret sin,

Har Widerøe og Braathens til V2 til Manfred sin orginale, men har sett litt på paintkite til VVC'n og det overgår det gamle så til di grader.

Så istedet for og fikse to gamle paint's så lager jeg di fra scratch, har såvidt bynt på Luftforsvaret sin, men så kom finværet og maling av hus i veien  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ønsker jeg bare at en eller annen maler kan fikse en BW-N og Dakota Norway drakt til denne damen. Painkit finnes.

 

zm4Frf8.jpg

 

SOH hadde nesten totalt havari da denne ble lagt ut, så den ble fordelt også til denne linken http://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?searchid=49082581&page=5 - eller 6 kanskje, dato 22.7.

 

Se min post i dag. BW-L er like om hjørnet.... (Forøvrig er dette den som står i samlingen på Gardermoen) :)

 

e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...