Benjamin Hennes Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei! Mellom jobb så blir det fortsatt tid til noen flighter. I skrivende stund holder jeg på å sette opp flyet for turen ned til Dubai fra Oslo som UAE160 (som sikkert flere her inne har vært på). Her er et bilde fra gate A6-ENG flyr den virkelige flighten, men den er ikke laget så da blir det med ENU i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 19. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. juli 2016 Flyr du laks eller pax? Uansett, god tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Flyr du laks eller pax? Uansett, god tur! I dag er det både laks og pax ombord 8) Her er to bilder til fra utflygningen fra 19L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Flotte bilder som altids, skjønna jo at æ må fyr opp flightsimmen snart, før detta ser jo alt før fristanes ut, og fortsett detta drittværet vi har her nord, så får æ vist tia te mange "long hauls" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Flotte bilder som altids, skjønna jo at æ må fyr opp flightsimmen snart, før detta ser jo alt før fristanes ut, og fortsett detta drittværet vi har her nord, så får æ vist tia te mange "long hauls" Takker for det, er fortsatt en like flott dame dette her så det er bare å få i gang simmen Nå som jeg har oppdatert tråden to ganger så kan jeg like greit hive inn noen siste fra turen FTX Global og Norge, Aerosoft Oslo v2, PMDG 777, ASN og FlyTampa Dubai har vært i bruk på denne turen som tok 6 timer og 22 minutter gate til gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2016 Hadde æ sett så skarpe sjåtts for noen år siden, hadde æ oppsøkt øyenlegen, da æ ikke hadde trudd mine egne øyne ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.