Gå til innhold

Klatrer med 77W


Anbefalte innlegg

Omg. Den var nydelig. Hvilke skyer å værmotor bruker du? for dette var noe av det beste jeg har sett på evigheter.

 

Takk for det, Steinar :)

 

Dette er ASN (ikke AS16) med HDEv2 skyer samt noen himmelfarger jeg fant i en FB gruppe. For å oppnå den blålige

horisonten så hentet jeg også ned noen modifiserte shaderfiler fra den samme gruppen (samme pakke som skyfargene vel og merke). Det som

er utrolig synd med denne er at jeg ikke kan bruke den lengre siden den er kompatibel med 3.2 og ikke 3.3.5. Da blir skyggene helt feil. Om du er på 3.2 så er

det bare å gi en lyd så skal jeg slenge de over til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å lage skyggeeffekter så langt bort fra flyet. Når jeg har testet, så har radiusen til effekten vært så liten at jeg må legge flyet i Bank for å se de :D

Du skulle fått vært en tur innom er å trimmet opp simmen min... For dette ser jo ut som en helt annen verden enn den jeg flyr i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...