Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2016 Fjernet først alt avRex på pcèn installerte NYE AS16 med tillegg Må si jeg er fornøyd med dette er framesvennlig og instillingen på full dynamics her er noen raske bilder kjører bare på 1024 oppløsning her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Lækkert! 8) Skal prøve meg på en installasjon i kveld. Er det noen rekkefølge å tenke på i forhold til installasjonen? Så det var en fil for AS2016 og to filer for Cloudart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2016 Bare å kaste de inn :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Da er det gjort og jeg liker spesielt den biten der den plukker dynamisk texturer basert på været. Ved første øyekast kan det se ut som det går litt mer VAS enn før men nå valgte jeg 2048-texturer. Skal gjøre en test med PMDG-777. Hvis det går bra så er jeg fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Var ikke så ille som først fryktet. Med PMDG-777 på Alta med full overcast brukte jeg ca 2.5gig VAS. Når jeg flytter meg til Gardermoen ligger jeg på 2.9gig. Det kan jeg leve med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg var og førnøyd med VAS forbruk så langt i testingen 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Er det noen merkbar forandring fra tidligere Active sky produkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Er det noen merkbar forandring fra tidligere Active sky produkter? Ja, det at den kan endre texturer on-the-fly er en stor forandring som jeg liker. En annen ting jeg har lagt merke til er at du får en skikkelig kul effekt når du flyr rett gjennom skyer. Ser litt mer ekte ut, må prøves Hvis jeg skal peke på noe negativt så er det fargen på himmelen men det er frivillig å bruke den. Synes den i enkelte tilfeller blir litt falsk "tegnefilm". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 10. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 10. juli 2016 Nice! Føler at lommeboken vibrer ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.