Kjetil Glomstad Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei! Jeg sliter litt med skjermkortet på maskina mi, det er en Acer lap-top med radeon 6600M - 6700M serie. Kjøpte RealAir Duke B60 V2, Full Version. Det meste av flyet mangler og har prøvd alle justeringer i Settings/Graphics. Jeg har Windows 10 og har oppdatert skjermkort-driver. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor tror du det er noe galt med skjermkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2016 Prøv å oppdatere skjermdriverne dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Glomstad Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Har gjort det, ingenting hjelper! Mange tredjeparts fly har jeg problemer med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.