Jan Nergaard Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Ny flysimulator fra Aerofly er snart klar til release http://www.gamer.no/artikler/ny-flysimulator-far-tidliglansering-i-mai/347246 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Interessant! Er mye på gang i flysim industrien idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Tror jeg venter på UNIGEN n7E5D7kHBLU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 På tide med en ny sivil simulator som ikke er basert på Microsoft sin ESP-engine, så dette er jeg bare positiv til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Ditto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Buvik Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Unigen så virkelig lekkert ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Skau Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Tja...mye bra i bregner og bark her, men utover det er det foreløpig lite her vi ikke kan ordne i FSX/P3D+addons...jeg venter fremdeles på en ny flysim som demonstrerer hva som burde ha skjedd av fremskritt på ti år. Har de da ikke oppnådd tilnærmet fotorealisme i bilsimulatorer nå da? Hvorfor så ikke i flysim? Jeg synes vi snart burde være der at man må granske nøye for å skille sim fra RL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Litt "apples and oranges", men det er et mye større marked for bilsimulatorer, ergo er det mer forsvarlig å bruke store summer på utvikling av bilsimulatorer enn flysimulatorer. En annen ting er jo at bilsimulatorer kun trenger å vise et lite og begrenset område, mens flysimulatorer må vise et veldig stort område for å gi den rette følelsen, så man trenger mer kraft for å vise det samme, og å lage et stort og detaljert område er en enorm jobb - og da er vi tilbake på utviklingskostnader. Når det er sagt så har vi dog allerede simulatorer som ser fantastiske ut - ja, FSX og P3D begynner å se litt gamle ut, men f.eks DCS og War Thunder ser utrolig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 AeroFly FS2 ser ikke så hakkanes gærnt ut, tror nesten jeg må ta en nærmere titt på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Den gamle AeroflyFS er faktisk min favoritt-flysimulator gjennom tidene, pga: - Flyfølelsen / fysikken - Nydelig terreng og flymodeller - Høy framerate, helt smooth på en middels pc Dette gjorde det til den perfekte VFR-simulator. Mye moro, tross totalt fravær av systemer (gikk vel ikke an å gå tom for drivstoff engang). Håper de har greid å beholde disse styrkene nå i versjon 2, i tillegg til å fylle inn noe av det som manglet i den første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.