Gå til innhold

Voxatc virker ikke


cateid

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! Da har eg blitt bitt av flysim dilla.

Har et problem eg ikke klarer å løse.

Har installert voxatc med får den ikke til å virke med fsx. Eg har steam versjonen av fsx. Voxatc sin nyeste versjon støtter denne står det. Har kjørt inder og panel stup men i viev/instrument panel kommer det ikke opp noe vox.  Panel.cfg filene inneholder voxatc å det er ikke haket av for read only.

 

Kan noen hjelpe meg å få denne igang?

I tillegg kan eg ikke opne noen av test flightene til voxatc i flight plan trainer. Kommer feilmelding om at filtypen støttes ikke..

 

Vurderer faktisk å kjøpe prepar3d men litt usikker på hvilken lisens å så er det jo det som står ang lisens og bruk.

 

Håper noen kan hjelpe meg.

 

Mvh Cato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det eg håpte på siden den er billigst. Følger det med noen ok fly til den utgaven? Eller må allt kjøpes utenom.?

 

Det spørs hva du er ute etter. Flyene som følger med er ikke spesielt bra simulert. Anbefaler produktene fra A2A og PMDG. A2A har da småfly og PMDG har 737 eller 777 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyene som følger med er ikke spesielt bra simulert.

 

Øhhhh, de er ikke sååå dårlig de flyene som følger med Prepar3d default da ;D Du har jo bl.a. flere fly der som ellers man måtte betale for fra kvalitetsprodusenter som Alabeo og Carenado. Men er ellers helt enig Jonas i anbefalingene ;D

 

Ta en titt her Cateid på hva du får med vanilla:

 

http://prepar3d.com/vehicles/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...