Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 27. mars 2016 A2A Accusim T6-Texan !!! Trenger nesten ikke si noe mer 8) Det ble påskens store overraskelse, og timingen med dårlig vær passet perfekt . Her har A2A igjen skjøvet lista noen hakk oppover, og flyfeelingen vil garantert tilfredsstille de mest kresne. Lydkvaliteten det samme, og endelig har noen klart å lage skikkelig stjernemotor-dur som er troverdig 8) . Oppstart og take off gikk greit. Første rollen forløp uten nifse tendenser, men æ sleit med å få loopen til å se pen ut...... Flyet sier bestemt i fra hvis du håndterer det med klønete koordineringer, og modellen gjenspeiler tydelig det populære treningsflyet T-6 var ( og er ). Regner med dette blir en populær modell for både piloter og paintere God tur ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Hehe, nesten så jeg forventet å se deg i denne da jeg hørte om den tidligere i dag ;D Og tror du ikke de har sneket inn tail flashen fra 331 også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jøss, hadde ikke fått med meg at den var ute allerede, så videoen fra A2A tidligere i uka hvor det stod "coming soon" og tenkte at den var et par uker unna. Texanen er jo et must for alle oss som er glade i warbirds. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. mars 2016 Ja Kim, ikke ulikt tail-flashen til 331 ;D , derfor var denne førstevalget for testflyvningen . Texanen er jo et must for alle oss som er glade i warbirds Absolutt Fredrik, og med denne kvalitetsmodellen håper jeg det blir noen flere som får sansen for warbirds Må også benytte anledningen til litt selvskryt, da jeg har vært så heldig å få logge flere timer i baksetet på LN-TEX under flystevner i Bodø : . Første gang var under flystevne på slutten av 80tallet. Neste gang på 90tallet, hvor jeg fikk være med under hele åpningsshowet, hvor vi lå på holding i halvannen time sammen med Spitfire, Mustang og Vampire, før det ble vår tur 8) . Sist vi hadde besøk av denne trioen i Bodø, var i 2012, og da så flyene slik ut. Kanskje noen som tar utfordringen til å painte A2A-modellen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Huff, det passer dårlig at denne kommer ut nå to uker før ATPL Eksamene mine Haha, må jo kanskje til anskaffelse av denne her ;D Meget flotte bilder Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Noen som har det ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Artig maskin å fly😄 måtte hente ned høytalerne kun pga lyden😄 Kan vel vente en norsk paint i fremtiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kan vel vente en norsk paint i fremtiden? Ja, det kan du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.