Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 26. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. mars 2016 Fra en tur med LN-DYC for Norwegian mellom Vantaa og Salzburg. Høyreklikker du bildet og åpner det i ny fane kan du maksimere bildene for mer detaljer om du ønsker. Boarding Taxi ut til RW 22L Forlater her Vantaa På cruisehøyde 380 Kommer inn over Polen.Gdynia og Gdansk under Short final Salzburg Deboarding i Salzburg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 26. mars 2016 Himmel og hav for en kvalitet du besitter! Vet jo at din cockpit består av flere skjermer, men dette var sjokkerende bra. Det er laaangt forbi Piper Cub i Alaska ;D , selv om det også var gøy i sin tid...... Særdeles imponerende AI-trafikk i første bildet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. mars 2016 Har oppgradert simmen litt med nytt mobo og prosessor og for første gang i mitt liv prøver jeg Nvidia.Er forsåvidt fornøyd med det,med unntak av att for å kunne kjøre begge kort i SLI så har jeg nu mistet 2 skjermer.Må vel ha 3head2 go om jeg skal kunne bruke 5 skjermer igjen men det koster jo nesten ett grafikkort bare det Har brukbar AI for skandinavia så nu er det vel på tide å mekke noe bra AI nedover kontinentet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Dette var flott, Stein RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.