Gunnar van der Meeren Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har i lengre tid holdt på med et Blue Angels livery for Milviz sin F-4J Phantom II. Denne modellen har et ganske så komplekst tekstursett. Jeg begynner å nærme meg ferdig, men jeg skal se om det er mulig å få overflaten litt mer polert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Den der ser jo helt fantastisk ut Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Ser veldig bra ut, eneste er som du sier at den kanskje skal være litt mer glossy - litt usikker på hvordan det var med Phantomene deres, men Hornetene de bruker i dag er jo veldig glossy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Alle flyene til Blue Angels skinner ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Nydelig, bra jobba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2016 Knallbra, Milviz-Phantom`en er blitt en av de mest brukte modellene i min Prepar-sim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.