Benjamin Hennes Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hei! Hadde meg noen turer i dag for Virtual Air Canada og jeg må si at jeg liker meg over dammen for tiden Slenger inn "favoritten" fra dagen da jeg landet i Montreal for siste gang nå i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 FlyTampa og Aerosoft's luftbuss er fine komboer. Flott bilde Benjamin! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 FlyTampa og Aerosoft's luftbuss er fine komboer. Flott bilde Benjamin! ;D Helt enig, jeg liker kombinasjonen svært godt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2016 Har ikke mange flyplasser i samlingen, men FlyTampa er unntaket da de har fantastiske detaljer og er overraskende fps-vennlig. Kult bilde Benny! Canada er fantastisk flott. Liker meg best i Vancouver-området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Har ikke mange flyplasser i samlingen, men FlyTampa er unntaket da de har fantastiske detaljer og er overraskende fps-vennlig. Kult bilde Benny! Canada er fantastisk flott. Liker meg best i Vancouver-området. Takk for det! Jeg er også veldig fornøyd med FT sine produkter, de leverer hver gang både i utseende og ytelse. Jeg er glad i at simmen flyter greit så da hender det at jeg setter ned litt diverse innstillinger i kontrollpanelet til FT, men det ser fortsatt veldig bra ut når jeg flyr inn og ut fra de plassene som FT dekker. Kastrup er nok favoritten, men alle holder høyt nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.