Geir Teigo Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hei dere Jeg har stort sett bare tid til å fly i simmen på kveld og natt, d.v.s. at jeg kun har flydd i mørket i hele vinter. Jeg kan velge å sette f.eks. sommer og dagtid når jeg setter opp flighten, men med det samme jeg kobler til VATSIM via vPilot, så loader simmen inn korrekt tid og sesong, altså systemtid. I settings har jeg haket bort "Use system time..." uten at dette har løst problemet. Er det noen som har noe tips om hva jeg kan prøve for å forhindre at simmen hopper til systemtid når jeg kobler til VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2016 Da må det jo være noe i Vatsim clienten du kan endre på eller er den helt "as reeal .....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 vPilot har ikke noen innstillinger for dette. Jeg har jo flydd med valgfri tid og sesong tidligere, så jeg bare undres over hva jeg har gjort anderledes i mitt siste oppsett. Håpet er at noen andre har hatt tilsvarende "feil" før og kan tipse om hva som må endres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2016 Har du unhaket use system time i settings- general i simmen Ellers så kan du jo gå inn i world og sette time når tid det måtte passe deg etterat vpilot er kommet inn Kjenner ikke vpilot bare så det er sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Det viste seg å være en setting i Aivlasoft EFBs DataProvider som tvang simmen til å benytte systemtid. Dette er en tilleggsmodul jeg benytter i.o.m. at jeg kjører EFB på ekstern maskin over nettverk. ---CASE SOLVED--- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 20. mars 2016 Aha ..........bruker også den men tenkte ikke på den da jeg ikke lar den styre klokka Godt du fant ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 Det tenkte ikke jeg heller Herregud som det der har irritert meg ... Skal fyre opp simmen i kveld, og da skal jeg fly litt dagtid for første gang på et halvårs tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.