Gå til innhold

Flight Sim Introduction - Welcome to Flight Sim!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Imponerende så det holder  :) men personlig synes jeg du går veldig raskt over til et nivå som krever meget erfarne simmere.  Hvis filmen er ment som introduksjon og rekrutering av nye simmere,  tror jeg den skremmer mer enn den frister !?  Uerfarne,  unge flyinteresserte bør ha en læringskurve som gjør at de mestrer simmen fra begynnelsen. -  Ikke for å drepe ditt engasjement og en absolutt flott film,  men kanskje den passer best som del 2 av en serie med intro,  så nå venter vi spent på del 1    ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene, og de gode betraktningene. Jeg skal notere meg dette, og så ser jeg ikke bort i fra at det kommer flere videoer med lignende tema.

 

Jeg valgte denne innfallsvinkelen fordi jeg ønsket å sikre en driv og peke på at flysim er utrolig dynamisk og kan benyttes på alle nivå - fra det helt grunnleggende til det mest avanserte. Alle alternativene kan jo gjøre en litt svimmel, i alle fall dersom man er ny. Ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...