Andreas Stangenes Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hey gutta boys. Jeg har laget en introduksjonsvideo til fly simulering som jeg tenkte jeg ville dele med dere. Fint om dere vil sjekke den ut, og legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2016 Imponerende så det holder men personlig synes jeg du går veldig raskt over til et nivå som krever meget erfarne simmere. Hvis filmen er ment som introduksjon og rekrutering av nye simmere, tror jeg den skremmer mer enn den frister !? Uerfarne, unge flyinteresserte bør ha en læringskurve som gjør at de mestrer simmen fra begynnelsen. - Ikke for å drepe ditt engasjement og en absolutt flott film, men kanskje den passer best som del 2 av en serie med intro, så nå venter vi spent på del 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Interesant video, bra jobba, kunne vært morsomt om du hadde lagd flere, gjerne litt mer basic enn denne for folk som er helt ferske i forhold til FS så mann ikke skremmer dem bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Takk for tilbakemeldingene, og de gode betraktningene. Jeg skal notere meg dette, og så ser jeg ikke bort i fra at det kommer flere videoer med lignende tema. Jeg valgte denne innfallsvinkelen fordi jeg ønsket å sikre en driv og peke på at flysim er utrolig dynamisk og kan benyttes på alle nivå - fra det helt grunnleggende til det mest avanserte. Alle alternativene kan jo gjøre en litt svimmel, i alle fall dersom man er ny. Ser den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Veldig bra video. Fikk lyst til å fly mer med en gang jeg så den. Meget bra laget. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 Veldig bra video. Fikk lyst til å fly mer med en gang jeg så den. Meget bra laget. Christian Kult! Det er akkurat den virkningen jeg ønsket Takk for tilbakemeldingen, Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Andersen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Veldig bra. Du må gjerne lage flere med flyving på norske flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Enig i den siste der, litt sightsing og scenery reviews hadde vært morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Super video! Støtter forslaget vedr. Norgesreklame GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Kjempebra video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.