Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2016 Æ ble så inspirert av Kims stillehavskamper, at æ måtte fyre opp IL2 8) . Ei stund siden æ var innom denne simmen, så æ ble positivt overrasket av alle oppgraderingene siden sist. Både grafikk, flymodeller og ikke minst flyegenskapene var tydelig forbedret, så mens skiskyting opptok de fleste andre, deltok æ i heftige luftkamper over Stalingrad ;D Prøvde både FW-190 og diverse russiske fighters, men yndlingen er og blir Messerschmitt Me-109 . Startet karieren med eskorteflyvning over iskalde stepper, og fortsatte med å plukke ned russere utover sommeren . Nærmere forklaringer anser æ som unødvendig ;D Noen riper i lakken fikk karieren min, men ikke verre enn at det fortsatt var bruk for meg ;D Huhh krig er strevsomt og tidkrevende, tror æ søker permisjon og nyter freden og roden i P3D3.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Vikker minner fra gamle BF karrierer på øsfronten i gamle utgaver av IL2 dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2016 He he ja, mye av samme "filosofien" går igjen fra gamle IL2 Sturmovik, men atmosfære, grafikk, flymodeller og LYDKVALITETEN er av en helt annen verden ! Utviklingen er enorm, og her kunne æ fort blitt hekta, men æ har simpelthen ikke tid til å holde følge . Kommer kanskje til å utfordre i en og annen "dogfight" for skøy skyld, men er mer enn nok fornøyd med å hanskes med warbirds i P3D3 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Det var det med tid ja, sjøl har det vært svak økonomi mens jeg har studert de siste årene som har hindret meg i fly noe særlig, mest på grunn av å ikke ha råd til de trollene, sammenlignet med det jeg har, av noen datamaskiner som trengs for å kjøre sværingene i FS verden som har vært det største hinderet, her er heldigvis WT veldig snill i og me at det ikke krever allverdens og er gratis å holde på med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Oh, lenge siden jeg har fyrt opp Battle of Stalingrad - ser ut til at det er på tide med en ny titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2016 Samme her, over et år siden sist, og det var store og betydelige forbedringer Nå var det "farlig artig" med ville dogfights i en krigers atmosfære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.