Kim Kristensen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Eller, heller høydepunkter fra det Amerikanske svaret på Operation Mi. Vi skriver tidlig Juni 1942 og Japanerne igangsetter sin operation for utvidelsen av imperiet, ved å elimenere den Amerikanske tilstedeværelsen i stillhavet, som etter Pearl Harbour i hovedsak bare har Hangarskipflåten, samt en del kryssere og destroyere å støtte seg på, Japanerne stiller med bla. 4 hangarskip og 2 slagskip mot dette, og nå er planen å utslette disse siste ''halmstråene'' i stillhavet, som hindrer totalt Japansk herredømme, i følge Japanerne i allefall. Etter 4 dager med harde kamper har et Amerikansk hangarskip og en destroyer blitt senket samt rundt 150 fly gått tapt, men Japanerne har mistet så mye mer med sine 4 senkede hangarskip og en senket krysser, dette vil forhåpentligvis være tap de aldri kan reise seg fra. Nok om det, her er høydepunkter fra mitt perspektiv de siste dagene, med bla. en ekstremt dumdristig Japansk pilot. Taktikken når man møter Japanske fly i Wildcaten er enkel, hit and run, Japanerne snur og klatrer mye raskere med sine lette jagerfly. så man må være skikkelig på alerten hele tiden. Totalt ble jeg kreditert med to senkede patruljebåter, usikker på have de gjorde her, samt et nedskutt fly, så første steget mot å bli flygeress er tatt. ;D Første takeoff i ''strid''. Midway var allerede truffet da jeg kom fram. Japanske patruljebåter, har senket 2 slike, panserbrytende ammo har definitivt sine fordeler. Skjeldent gråvær over Midway, i alle fall mens jeg har vært her. Tok flere ganger en nærmere titt på Japanske destroyere, de kan jo ikke å sikte i det hele tatt Som sakt over, de treffer jo ingenting. Japanernes skyteferdigheter gjorde meg litt vel cockey, her trengs det tyngre skyts. Heldigste Japaneren i hele stillhavet fikk et lite streif treff på kloss hold. Enten er han her veldig modig eller ekstremt dum, et spaningsfly med dobbelt vingspenn rotet seg alt for nært Midway, det ble mitt første og eneste nedskutte fly over Midway. God helg alle sammen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2016 God og krigersk helg ;D Heftige greier som vanlig, er dette krig i multiplayer, eller kriger du mot AI ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Kriger mot begge deler, men er litt lettere å lage bildeserier når man kun kriger mot AI Spesielt siden det fortsatt ikke er mulig å sette WT på pause for å ta bilder :-[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.