Kim Kristensen Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Har den siste tiden kjent et drag mot tiden jeg fløy mye i Combat Flight Simulator 2 for mange herrens år siden, CFS2 var i hovedsak basert på stillehavskrigen, selv om man også kunne fly i Europa, på egen insj vel å merke. Dette ''savnet'' har blitt fylt den siste tiden av War Thunder med å forflytte meg over til Stillehavet og i første omgang Hawaii, nærmere bestemt øya Oahu, her har jeg funnet meg en Skvadron oppsatt med F4F Wildcat maskiner, et robust fly med greie flyegenskaper, om du ser bort fra at å klatre samtidig som den opprettholder en brukbar hastighet er noe den gjør heller dårlig. Nok om det, første ordre er å ta et par snarturer i nærområdet, det går rykter om at vi skal ut på havet og bringe krigen mot Japan så snart som mulig, Midway blir nevnt ofte. Rykter får være rykter inntil videre, over til første kosetur en tidlig morgen med fin flyforhold. 8) Det kommer selvsagt flere høydepunkter etterhvert som krigen i stillehavet skrider fremover, takk for titten for denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Artig å følge dine bildeserier fra War Thunder, Kim. Imøteser mer "krigshistorie" RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Mer "historie" kommer etterhvert som krigen går fremover, med litt flaks klarer vi hele stillehavskrigen de neste ukene. Kort oppsummert storkoser jeg meg med WT, mer atmosfære skal du lete lenge etter, og for meg vil atmosfære alltid være vikigere enn å trykke på brytere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Men skal du ut og krige i stillehavet må du jo gjennom carrier qualifications også, Kim, nytter ikke å lande på landjorda igjen uti der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Hehe, jo, har nok øvd en del på carrier flygning de siste dagene før det bærer ut til Midway litt kjipt med antallet små holmer man kan lande der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Kan vel forsåvidt hive ut et par bilder av det også som jeg har liggende, tar jo bilder nesten hver eneste tur, mange blir aldri lagt ut. Kort oppsummert er det satt opp slik at man letter fra båten, flyr inn over øya og finner ett bestemt mål, så tilbake å lande på båten, ettersom mann er rimelig fersk i Skvadronen blir hovedoppgaven min å gå etter sjø- og bakkemål når vi kommer ut på havet. Flyr vistnok som en rodeoklovn, men bestod i alle fall, kvalifisert for carrier ops. Skjekk han karen her, han har i allefall trua!! ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2016 Blir bare mer og mer fristet men det er jo det som er problemet, har ikke tid til å bli hekta . Er mest en sånn halvtimespilot, flyr litt når det byr seg en anledning, og kan ikke "forsvinne" i så lange perioder Bin there, done that ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Ser den, det å ha nok fritid hjelper definitivt på, spessielt når man må jobbe litt for å få seg nye fly, sjøl rekker jeg en time eller to om dagen. Du får rømme ut i "skogen" en dag i uken og gjemme deg under en stubbe med greit nett så du får grindet litt fly Den letteste måten er å spytte inn par å 20 kroner til et bombefly som gir litt ekstra bonuspoeng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2016 He he, klarer neppe å liste meg usett ut i skogen, drassende på alt utstyret som æ trenger til min cockpit ;D . Husker godt hvor mye tid det gikk til European Air War på nittitallet, og enda mer tid da IL2 Sturmovik kom. Himmel og hav så gøy det var. Dagens utgave, Battle of Stalingrad, er ikke så ulik din "Thunder", men æ hoppet av fordi det tok for mye tid. Synes faktisk P3D3 gir meg den valutaen æ trenger for å opprettholde min flyinteresse, og med den kvaliteten det er på modellene nå, så er det på grensen av hva man kan bruke av tid og ressurser på en hobby : . Men, det er artig å se hva som rører på seg i andre simulatorer, så æ har stor glede av å følge med i dine reportasjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Yupp, kan være en veldig tidkrevende hobby vi har, men dæven ka artig han e ;D Takk for posetive tilbakemeldinger, gjør det bare enda morsomere å sette sammen disse reportasjene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.