Gå til innhold

Bent wings


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

F4U Corsair,  en av mine yndlingsfly fra WW2.  Har lenge hatt A2A Aircraft Factory sin glimrende modell,  og var spent på modellen fra Just Flight som representerer en tidligere utgave.  Førsteinntrykket er veldig bra,  og spesielt flyegenskapene stemmer bedre i forhold til det jeg har lest om Corsair`n.  VC er meget detaljert,  men texturene er noe "glatte" i forhold til det vi er blitt bortskjemt med fra A2A.  Eksteriørmessig er dette en nydelig og meget detaljert modell,  med unntak av propellen som har litt merkelig animasjon.  Lydkvaliteten er helt ok,  særlig når man belaster motoren etter boka,  og skrur opp lydanlegget  ;D . Uansett,  hadde det strømmet på med Corsair fra flere andre utviklere,  så hadde æ kjøpt alle,  dette er en av de råeste klassikerne fra WW2  8) .

 

cors1.jpg

 

cors2.jpg

 

cors3.jpg

 

cors4.jpg

 

cors5.jpg

 

cors6.jpg

 

cors7.jpg

 

cors8.jpg

 

Sånne blir det ikke for mange av,  snart god helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for det Rune,  skulle kanskje hatt noen provisjoner..... ;D  Neida,  synes bare det er artig å lage små foto-presentasjoner av fly(modeller) som interesserer meg.  Prøver på ingen måte å lage grundige tester,  og blir nok aldri objektiv.  Det er en fantastisk tid vi lever i,  hvor man kan "ta helt ut" sin barnslige flyinteresse med "levende" modeller.  I min ungdom måtte man nøye seg med bøker og blad,  og i noen tilfeller plastmodeller  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Litt tilleggsinfo til de som vurderer anskaffelse.  Flere har klaget på propell-animasjonen,  så det kan tenkes at det kommer en oppdatering.  Og etter noen timer i VC på denne,  ble æ mer og mer betenkt over lydkvaliteten.  Noen mener den er riktig,  men æ forventet mer brumm og dunder,  så det endte med at æ kopierte lydfilene fra A2A Aircraft Factory,  og da falt de siste brikkene på plass  8) .  Ellers flyr spetakkelet nydelig.  Med halvfulle tanker er den riktig så morsom å fly acro med,  og den er akkurat passelig utfordrende å lande med på små flystriper .  Nå må æ finne meg et hangarskip  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...