Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2016 F4U Corsair, en av mine yndlingsfly fra WW2. Har lenge hatt A2A Aircraft Factory sin glimrende modell, og var spent på modellen fra Just Flight som representerer en tidligere utgave. Førsteinntrykket er veldig bra, og spesielt flyegenskapene stemmer bedre i forhold til det jeg har lest om Corsair`n. VC er meget detaljert, men texturene er noe "glatte" i forhold til det vi er blitt bortskjemt med fra A2A. Eksteriørmessig er dette en nydelig og meget detaljert modell, med unntak av propellen som har litt merkelig animasjon. Lydkvaliteten er helt ok, særlig når man belaster motoren etter boka, og skrur opp lydanlegget ;D . Uansett, hadde det strømmet på med Corsair fra flere andre utviklere, så hadde æ kjøpt alle, dette er en av de råeste klassikerne fra WW2 8) . Sånne blir det ikke for mange av, snart god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Du er tradisjonen tro med flotte bilder (og ikke så rent lite fristelser for undertegnede) God helg til deg også. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2016 Takker for det Rune, skulle kanskje hatt noen provisjoner..... ;D Neida, synes bare det er artig å lage små foto-presentasjoner av fly(modeller) som interesserer meg. Prøver på ingen måte å lage grundige tester, og blir nok aldri objektiv. Det er en fantastisk tid vi lever i, hvor man kan "ta helt ut" sin barnslige flyinteresse med "levende" modeller. I min ungdom måtte man nøye seg med bøker og blad, og i noen tilfeller plastmodeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jepp, hadde Monogram sin i skala 1:48, helt mørkeblå. Tror jeg vil ha denne, og objektivitet legger jeg bort i den sammenheng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Corsair ja, fantastisk fly som får fram gamle minner fra da man lekte seg med Combat Flight Simulator serien for mange år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 25. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2016 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Utrolig kult fly! Jeg bygget denne som "limsett" på slutten av 70-tallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2016 Litt tilleggsinfo til de som vurderer anskaffelse. Flere har klaget på propell-animasjonen, så det kan tenkes at det kommer en oppdatering. Og etter noen timer i VC på denne, ble æ mer og mer betenkt over lydkvaliteten. Noen mener den er riktig, men æ forventet mer brumm og dunder, så det endte med at æ kopierte lydfilene fra A2A Aircraft Factory, og da falt de siste brikkene på plass 8) . Ellers flyr spetakkelet nydelig. Med halvfulle tanker er den riktig så morsom å fly acro med, og den er akkurat passelig utfordrende å lande med på små flystriper . Nå må æ finne meg et hangarskip ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Digger Corsairen. Litt tilvenning før en får taket på den men finnes det noe kulere fra 2nd verdenskrig egentlig ? 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.