Jonas Larsen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 En kjapp tur med Flight1's B200 og Rune Gustafson sitt flotte BAT tekstur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2016 Knallfint bilde ! Flyr du i P3D eller FSX ? Lurte på om denne modellen fungerer i P3D3.1 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Larsen Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Knallfint bilde ! Flyr du i P3D eller FSX ? Lurte på om denne modellen fungerer i P3D3.1 ?? Takk for det! Den fungerer for de aller fleste. Men for noen få andre, inkludert meg så fungerte det ikke med en gang. Derimot etter strålende hjelp fra supportteamet til Flight1 og noen bytter av diverse filer så fungerer det 100% Problemene gikk ut på at settings i maintenance panelet ikke ville lagres og at beacon blinker inne i cockpit. Men om du skulle støte på problemer, så gi beskjed, så skal jeg sende de nødvendige filene som må byttes ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2016 Takk skal du ha, nydelig maskin, så æ går å lurer på om æ skal driste meg til å prøve denne modellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Larsen Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Takk skal du ha, nydelig maskin, så æ går å lurer på om æ skal driste meg til å prøve denne modellen Løp og kjøp! Min nye favoritt i 3.1 uten tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg kjøpte Flight 1 B200 Super King Air etter "Løp og kjøp" anbefaling fra Jan Reidar Storelvmo i en tidligere tråd. Jeg har ikke angret Eneste jeg kan sette fingeren på er VNAV som ikke er simulert. Men her får man ta frem descent tabellene. Den er etter min mening en drøm å fly SID departures og STAR approaches, hvilke for øvrig kan oppdateres gjennom Navigraph. Alt i alt en flott simulert turboprop, og meget egnet til bruk på flyplassene i AoN. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sam Greenwood Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det der er et flott fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.