Gå til innhold

Saitek (Mad Catz) i trøbbel


Svein-Frode

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det er ikke lenger lett å få tak i Saitek produkter til flysim. JEg har prøvd å få erstattet mine to TQ-er (som jeg har byttet to ganger tidligere pga. dårlig kvalitet), men nå er de ikke å få tak i. Ut fra dette så ser det ikke lyst ut:

 

http://arstechnica.com/gaming/2016/02/rock-band-4-cant-save-a-struggling-mad-catz/

 

Så er det noen som trenger cockpit-utstyr så er det kanskje på tide å løpe og kjøpe før det er for sent. Det fins jo ikke tilsvarende til under 5-10 ganger prisen. Multipanel, Autopilot, Radiopanel, FIP og TPM har jeg vært fornøyd med. Yoke og TQ derimot er av svært dårlig kvalitet, men fortsatt bedre enn CH sine tilsvarende produkter i utforming og "realisme".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både CH og Saitek var bra saker en gang, men det er dessverre lenge siden. Med det tåpelige patentet i joystick (to plastskåler som "glir" i hverandre, i stedet for velprøvd gimbal teknikk...får lenger verken Thrustmaster eller Saitek et millisekund av min oppmerksomhet, annet enn når jeg advarer mot dårlige produkter.

 

Ja faktisk er jeg nå på jakt etter en grei Logitech stikke til å ha som reserve, inntil noe fornuftig dukker opp. Vurderer faktisk å kjøpe en industristikke, og modde selv. Kan jo saktens stjele fra en av alle de båtene som ligger i opplag :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...