Gå til innhold

Båter langs kysten vår Takk til Henrik


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Flotte bilder Robert.  Båttrafikken gir mye liv i simmen,  og det er alltid artig å kikke nedom hvilke båter man observerer langs kysten.  Jeg nølte lenge med disse båtpakkene,  fordi jeg trodde de var ressurskrevende,  og dessuten knotet jeg noe fryktelig med innstalleringen  ???  Nå er båtene også på plass hos meg,  og jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg kommer over ei av hurtigrutene på vei nord eller sør  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Robert.  Båttrafikken gir mye liv i simmen,  og det er alltid artig å kikke nedom hvilke båter man observerer langs kysten.  Jeg nølte lenge med disse båtpakkene,  fordi jeg trodde de var ressurskrevende,  og dessuten knotet jeg noe fryktelig med innstalleringen  ???  Nå er båtene også på plass hos meg,  og jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg kommer over ei av hurtigrutene på vei nord eller sør  :)

 

Ja, jeg nølte også lenge med å legge inn denne pakken. Men nå etter å ha brukt denne en god stund kunne jeg ikke tenke meg å fly uten denne fantastiske pakken! Stor takk til Henrik som har laget denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Følger på med Roberts hyllest til Henriks båttrafikk.  Imponerende variasjon av båter langs kysten vår,  så nå må jeg bare rett som det er nedenom for å kikke  ;D

bt1.jpg

Til og med hurtigbåtene forlater Bodø i riktig lei  :)

 

bt6.jpg

Og under en tilfeldig low pas over Nesna,  ja så lå jaggumeg hurtigruta forskriftsmessig til kai,  og det var RIKTIG kai !

 

bt3.jpg

Andre ganger kan æ møte hurtigruta på vei inn eller fra sine anløpssteder  :)

 

bt5.jpg

Og det dukker stadig opp nye, spennende skip langs leia.

 

bt4.jpg

Fantastiske modeller er det også,  så disse "båtpakkene" bør absolutt være et must i simmen,  og aller helst burde LM

gå i forhandlinger med Henrik om å inkludere alle båtene i grunnpakken til P3D3  ;)  ::)  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...