Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2016 Disse båtene traff jeg på da jeg tok en tur langs kysten fra Lindesnes til Haugesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2016 Flotte bilder Robert. Båttrafikken gir mye liv i simmen, og det er alltid artig å kikke nedom hvilke båter man observerer langs kysten. Jeg nølte lenge med disse båtpakkene, fordi jeg trodde de var ressurskrevende, og dessuten knotet jeg noe fryktelig med innstalleringen ??? Nå er båtene også på plass hos meg, og jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg kommer over ei av hurtigrutene på vei nord eller sør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hvor ser du alle båtene. Har lagt inn pakkene, men hittil så har jeg ikke sett en eneste båt Har satt skips trafikken til 10%. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2016 kanskje det hjelper om du går inn i scenery/world/scenery og deaktiverer default ships f.eks trafficBoats.bgl.passiveog da kan du sette båttrafikken til 50% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Skal prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Flotte bilder Robert. Båttrafikken gir mye liv i simmen, og det er alltid artig å kikke nedom hvilke båter man observerer langs kysten. Jeg nølte lenge med disse båtpakkene, fordi jeg trodde de var ressurskrevende, og dessuten knotet jeg noe fryktelig med innstalleringen ??? Nå er båtene også på plass hos meg, og jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg kommer over ei av hurtigrutene på vei nord eller sør Ja, jeg nølte også lenge med å legge inn denne pakken. Men nå etter å ha brukt denne en god stund kunne jeg ikke tenke meg å fly uten denne fantastiske pakken! Stor takk til Henrik som har laget denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg som har seilt langs kysten mye av "oljealderen" kan bare bekrefte at skipspakken hever kvaliteten mye. Uansett om man er interessert i båter eller ei, økes realismen ganske kraftig likevel. Og for en lettelse å være kvitt default fergene. Kan samle en hel bok med stygge ord om de :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2016 Følger på med Roberts hyllest til Henriks båttrafikk. Imponerende variasjon av båter langs kysten vår, så nå må jeg bare rett som det er nedenom for å kikke ;D Til og med hurtigbåtene forlater Bodø i riktig lei Og under en tilfeldig low pas over Nesna, ja så lå jaggumeg hurtigruta forskriftsmessig til kai, og det var RIKTIG kai ! Andre ganger kan æ møte hurtigruta på vei inn eller fra sine anløpssteder Og det dukker stadig opp nye, spennende skip langs leia. Fantastiske modeller er det også, så disse "båtpakkene" bør absolutt være et must i simmen, og aller helst burde LM gå i forhandlinger med Henrik om å inkludere alle båtene i grunnpakken til P3D3 : ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Mange, mange takk, Henrik. Og takk til Robert og Ernst for flotte båt / fly-bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Mange tak for de fine billeder; der bliver snart anledning til at tage flere Det er godt at se at skibene kommer ud at sejle på mange computere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.