Gå til innhold

ORBX Arlanda


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte å legge ut noen sjåtts fra den nye flyplassen i regi av ORBX som er Stockholm og nærmere

bestemt Arlanda. God flyt, godt minnebruk og alt i alt meget fornøyd! :) Her er førstedamen min brukt ;)

Den ser enda bedre ut i P3D, ingen tvil om det.

Landingshjulene hadde nok sin verste dag på jobb da damen landet med fulle mugger. Ingenting var satt opp

da dette var en tur for å sjekke ut hvordan det så ut.

hgFR92X.jpg

 

7Qwy7jQ.jpg

 

36paFc3.jpg

 

O3WFOhj.jpg

 

rOYsiKu.jpg

 

9WT23fp.jpg

 

0VNjqa8.jpg

 

Azctrhk.jpg

 

Løp og kjøp! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Gunnar! :)

 

I min P3Dv3.1 så holder jeg 30FPS konstant med dette sceneryet

da jeg nå har begynt å bruke skjermen min på 30Hz + Vsync aktivert inne i P3D. Da

går ikke min FPS høyere rett og slett, men så lenge den ligger på 30 (uten limit så ville den

nok lagt på rundt 40 i VC, det er slik rundt om på andre flyplasser (eksempel er FT Kastrup)).

 

VAS er meget bra. Flydde fra Kastrup til Arlanda med A320 i sted og da hadde jeg 2.5GB under landing. Med

andre ord så hadde jeg 1.5GB å gå på, og dette ser jeg meget positivt på.

 

Sant skal nevnes at jeg har et meget sprekt grafikkort nå til P3D og jeg vet ikke hvordan det ligger an med ytelse

i FSX, men jeg vil tro din PC vil dra det rimelig greit, Gunnar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut Benjamin. Denne skal jeg ha men etter CTD nr xxx har jeg nå fått nok og har brukt en hel kveld på å installere P3Dv3 og alt av ORBX + ASN fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg den nå stabil.

 

Håper du får orden på simmen din så kanskje vi får oss noen flere turer i bussen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...