Benjamin Hennes Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei! Tenkte å legge ut noen sjåtts fra den nye flyplassen i regi av ORBX som er Stockholm og nærmere bestemt Arlanda. God flyt, godt minnebruk og alt i alt meget fornøyd! Her er førstedamen min brukt Den ser enda bedre ut i P3D, ingen tvil om det. Landingshjulene hadde nok sin verste dag på jobb da damen landet med fulle mugger. Ingenting var satt opp da dette var en tur for å sjekke ut hvordan det så ut. Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Nydelig! Klassisk spørsmål: Hvordan påvirker dette ytelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Takk for det, Gunnar! I min P3Dv3.1 så holder jeg 30FPS konstant med dette sceneryet da jeg nå har begynt å bruke skjermen min på 30Hz + Vsync aktivert inne i P3D. Da går ikke min FPS høyere rett og slett, men så lenge den ligger på 30 (uten limit så ville den nok lagt på rundt 40 i VC, det er slik rundt om på andre flyplasser (eksempel er FT Kastrup)). VAS er meget bra. Flydde fra Kastrup til Arlanda med A320 i sted og da hadde jeg 2.5GB under landing. Med andre ord så hadde jeg 1.5GB å gå på, og dette ser jeg meget positivt på. Sant skal nevnes at jeg har et meget sprekt grafikkort nå til P3D og jeg vet ikke hvordan det ligger an med ytelse i FSX, men jeg vil tro din PC vil dra det rimelig greit, Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ser veldig bra ut Benjamin. Denne skal jeg ha men etter CTD nr xxx har jeg nå fått nok og har brukt en hel kveld på å installere P3Dv3 og alt av ORBX + ASN fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg den nå stabil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Ser veldig bra ut Benjamin. Denne skal jeg ha men etter CTD nr xxx har jeg nå fått nok og har brukt en hel kveld på å installere P3Dv3 og alt av ORBX + ASN fra bunnen av. Forhåpentligvis får jeg den nå stabil. Håper du får orden på simmen din så kanskje vi får oss noen flere turer i bussen etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 Flotte bilder Benny Hyggelig at også Stockholm er på plass, da er alle de nordiske hovedflyplassene tilgjengelige for de som flyr sånne sværinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har en i5 sjanser her ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 i5 Funker hvis du har brukanes skjermkort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 i5 Funker hvis du har brukanes skjermkort I5 funker akkurat like bra som I7. P3D støtter fremdeles ikke HT. Så i P3D sammenheng har det ikke noe for seg å velge I7 fremfor I5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har et ASUS GeForce strix gtx 960 2GB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 Bør fungere visst du er litt forsiktig i settings (start på default)bare å teste ut Har bare 2 gig på mitt og og det fungerer rimelig greit (med litt list og lempe) Tipper du er i FSX siden du spør og P3D er en annen verden som du ikke vil angre på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Er i P3D jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 Hva er det lurer på da visaen virker i i5 og ;D Gikk rett i fella der da spurte om i5 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Hehe, takk, takk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.