Lasse Hansen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei sann. Har bare et lite spørsmål, har saitek flight Controller. Ettersom jeg har et lite databord så må jeg plugge den ut og inn av usb porten ettersom jeg skal bruke den eller ikke. Har dette noe å si? Maskinen laster vel ikke ned drivere hver gang jeg plugger den i? Første gangen så installerte jeg driverne. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2016 Nei den laster ikke ned driverne på nytt når du har de installert MEN det er en fordel å koble i samme USB port hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Hansen Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 ja det skal jeg gjøre vettu =) Kjekt å vite at det går bra og koble fra og til, osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.