Gå til innhold

Velkommen til nye Flightsim.no!


Jan R. Storelvmo

Anbefalte innlegg

Vi i teamet bak flightsim.no er nå stolte av å presentere helt nye flightsim.no! Flightsim.no er nå gått live og vi ønsker alle hjertelig velkommen til våre helt nyutviklede nettsider. Alt gammelt innhold er fjernet fra den gamle siden og vi kommer til å holde denne nye siden oppdatert jevnlig med både reportasjer, intervjuer og mye mer.

 

Fortsatt gjenstår en del arbeid med nye funksjoner, forbedring av ditt og datt osv som vi skal få inn. Blant annet skal vi få inn forumet integrert i nettsiden med nytt design. Det er en jobb jeg er godt i gang med, men som desverre ikke blir ferdig ikveld. Vi følte nå at det var på tide med en release.

 

Velkommen til nye Flightsim.no!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for supre tilbakemeldinger. Vi har redaksjonelt stoff linet opp, men jobber også med de seriene hvor arkitekturen ikke er helt fastsatt enda.

Det ligger mange timer bak det resultatet dere ser i dag og jobber videre for å få på plass en patch innen et par uker, så vi hviler ikke på laubærblader.

Har vært inne å rettet noen småting etter tilbakemeldinger fra dere. Bildene i Entusiasten Ø. Sommer ble presentert liggende om man brukte mobil eller nettbrett. Det hadde med størrelsen å gjøre, så da lærte vi noe nytt.

Det var også forvirring vedr. downloads og valget "Alle filer.zip", så den har vi fjernet fra de eksisterende downloads.

 

Også alle donasjoner!!!! Vi er snart halvveis for året, og vi er ikke et døgn gammel engang. Det viser et vanvittig bra engasjement i miljøet og lover godt for fremtiden.

Vi skal passe oss for å ikke bli et tiggernettsted og spamme dere ned med donasjonsforespørsler, med denne givergleden bidrar til at vi kan investere i flere Premium Plugins, som igjen gir funksjonsmessig bedre og visuelt lekkrere nettsted.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk se det nye fs.no nå for første gang (ikke bare forumdelen), og hele konseptet og utformingen ser allrede veldig bra ut syns jeg såpass tidlig etter lanseringen. Fin mix som favner bredt med å skrive om flere nivåer og bruk simulator, men også med relaterte historier fra virkeligheten.

 

Så en stor takk til Geir & co for jobben de har lagt- og kommer til å legge ned for at dette igjen skal bli et levende og aktivt samlingspunkt (pluss alt det nye) noe á la det jeg husker det fra glansdagene for endel år siden nå. ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fylle på med interessante artikler på webben og oppfordrer til å ta diskusjonene om det vi presenterer her. Ser at mye info deles på facebook nå, men hinter forsiktig frempå om å benytte fora til support og denslags.

Det er imidlertid veldig mye enklere å poste bilder på facebook, så vi ser på løsninger for å gjøre grensesnittet her enklere og bedre. Håper vi klarer å komme opp med en god løsning som folket liker og ønsker å bruke for å lokke alle gullshotsa inn igjen i forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg kommer ikke til å ta supportspørsmål på FB nonewhatsoever, annet enn når noen spør pent om en session på chat nå og da. Jeg vil alltid legge hovedvekten på dette forum. Jeg kan i grunn ikke fordra FB, men er der av hensyn til noen andre mennesker.

 

Når det gjelder bilder, har det blitt lite fra meg fordi jeg stort sett ikke gidder alt arbeidet med å laste opp og linke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...