Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Her var det ikke mye fred å få 8) . Det eneste som kunne få meg fra å fly milviz F-86F i helga, var RealAir Lancair Legacy V2. Har alltid vært imponert av det RealAir får til, og det var komplett hakeslepp denne gangen også. De har tatt seg god tid, men resultatet er også deretter. Lancair Legacy var fantastisk i FSX, og i P3D3.1 er den enda mer fantastisk. Rettåslett perfeksjon ned til minste detalj. Flyfeelingen er av det beste som finnes, lydkvaliteten må bare oppleves og som vanlig, modellen er fjærlett på fps ! RealAir er selveste spydspissen på feilfri utgivelse av nye modeller, og jeg skulle ønske andre utviklere kan ta lærdom av dette. Mye annet kan sies om denne modellen, men jeg avrunder med en uforbeholden anbefaling Helga ble enda bedre enn forventet ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Tror jeg må ha den kjerra. Forøvrig fjerner jeg de gamle betongbitene ved runway på Bardufoss NUH. For det ser for dumt ut om vinteren. Legger inn noenlunde landclass i stedet. Så takk for shots ERNST. Gir meg ekstraarbeid og gjør meg fattigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Prøver å la være, men denne har jo mye bedre utsikt enn Duke'n. Blir en mager vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Nemlig. Er ute etter nettopp bedre utsikt. Og da vet du hvorfor jeg ikke flyr King Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Flotte bilder! Andrew, er det du som har laget Bardufoss-sceneryet? UTSA har nettopp slått opp en ny plasthangar mellom Bardufoss VGS og bygget øst for tårnet. Om det er interessant så kan jeg sende bilder neste gang jeg er i strøket. EDIT: Det ser ut som den nye hangaren til flyklubben også er med! Veldig bra EDIT 2: Threshold for RWY 10 er også flyttet et godt stykke mot øst (se NOTAM). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Nemlig. Er ute etter nettopp bedre utsikt. Og da vet du hvorfor jeg ikke flyr King Air Ja, små twins er sjelden god på utsikt. Bronco må være et av få unntak. Lancair under nedlasting nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Flotte bilder! Andrew, er det du som har laget Bardufoss-sceneryet? UTSA har nettopp slått opp en ny plasthangar mellom Bardufoss VGS og bygget øst for tårnet. Om det er interessant så kan jeg sende bilder neste gang jeg er i strøket. EDIT: Det ser ut som den nye hangaren til flyklubben også er med! Veldig bra EDIT 2: Threshold for RWY 10 er også flyttet et godt stykke mot øst (se NOTAM). Jeg har nettopp laget to plasthangarer som kan brukes overalt i landet, så ja takk til bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Den er grei, da er det skrevet på to do-listen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Tror jeg må ha den kjerra. Forøvrig fjerner jeg de gamle betongbitene ved runway på Bardufoss NUH. Du kommer til å elske denne kjerra Andrew .... og de betongbitene er det eneste som er å utsette på Bardufoss, så det er jo glimrende at disse screenshots`ene ga deg litt mer å gjøre ;D Lancair under nedlasting nå Bra Svein-Frode, du kommer ikke til å angre , men la meg / oss få en liten tilbakemelding etter prøveflyvning. Det KAN jo være at bare lille meg får sånn positiv hætta av denne modellen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Har lært det, Ernst, at dine anbefalinger er verd å lytte til, så det blir nok til å dra kortet her også RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Ble en tur i Shoppen på denne ....flott maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Denne har jeg savnet i P3D. Skal kjøpes inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2016 Hatt et par timer i denne nå utrolig behagelig maskin å fly ...kommer til å bli mye brukt ....takk for info Ernst 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Nydelige bilder Ernst, spørst om lommeboka strekker seg til denne også, Ser jo meget bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2016 Takker alle sammen, for hyggelig respons . Veldig trivelig at det rører på seg i forumet igjen, jeg håper flere kan benytte seg av screenshots til å fortelle om nyheter, problemer eller for å dele hyggelige erfaringer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Du får snart en link på mailen til AoN med ny ENSK og fikset vinter ENDU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Denne er veldig fin, har også lagt til Flight1 750 gps i denne , det ligger ferdig i config at en kan bruke den. Et flott fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.