Magnus Vie Pettersen Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Tok meg en liten runde rundt Homer i Alaska for å sjekke om ting fungerte som det skulle. Har hatt en del rare problemer med utstyret i det siste men nå ser det ut til å fungere. Håper jeg! Er vel ikke så mye mer å si om den saken. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre sola litt mer intens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. januar 2016 Vent til det blir klarvær...... : neida, synes sola ser riktig ut, været tatt i betraktning. Knallfine bilder ble det i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 22. januar 2016 Knallfine og realistiske bilder. Nesten like flott som i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.