Gå til innhold

Velkommen tilbake - snag


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Fikk på plass flere avatarer, men vet ikke hva som gjør at ikke alle er på plass. Kanskje du har din gamle liggende? Ellers er det alltid forfriskende med noe nytt :D Har iallefall importert alle brukerbilder og kjørt servicerutine på databaser, så det er ikke mer vi får gjort med den saken. Iallefall blir det ikke prioritert med det første. Vi har et nettsted som strakt skal lanseres :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å få lagt inn BB-koder i signaturen. Har forsøkt med følgende koder (uten mellomrom):

 

[u r l]link[/u r l]

[u r l=link]tittel[/u r l]

[s ]www.flightsim.no[/s ]

 

Får opp følgende feilmelding ved alle forsøk på å lagre signaturen: "Følgende BBC er ikke tillatt i signaturen din: abbr, acronym, anchor (...)" osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Samme problem her.Umulig å insette BB-koder

 

Følgende feil oppsto ved forsøk på å lagre profilen din:

Følgende BBC er ikke tillatt i signaturen din: abbr, acronym, anchor, b, bdo, black, blue, br, center, code, email, flash, font, ftp, glow, green, html, hr, i, img, iurl, left, li, ltr, me, move, nobbc, php, pre, red, right, rtl, s, shadow, size, sub, sup, table, td, time, tr, tt, u, white.

 

Som feilmeldingen viser så har man ikke tillatelse for det meste som kan brukes i BB koding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notert det med uthevet skrift. Det ble endret i forumkoden, og må lete litt før jeg får den inn igjen.

Har aktivert dette med BBkoder, og skjønner ikke hvorfor noen får det til og andre ikke. Har valg "override all profile settings" og det skulle gjelde på alle profiler.

Er det feil Avatar Per? Importerte en mappe som het "User images" og da falt de aller fleste avatarer på plass. Du får evt. bytte selv ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Får fremdeles samme feilmelding.Da er spörsmålet om det er noen feil å se i denne?

 

NAX5889.png

 

Får lagt inn HTML,men da blir det bare en link.Mener att jeg skal kunne få fram bildet under signatur med BB koden,men mulig jeg tar feil eller det ikke er tillatt

 

EDIT.

Ser att det kommer fram når jeg har postet BB koden i tråden,men får det ikke til å fungere under signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Den er for stor og vil ikke bli akseptert.

 

Der står att bilde ikke kan väre större enn 400X100.Dette er 339X100 så det er ikke det som kan väre feil.

Prövde å endre höyden i BB koden til 330X90 men det gikk heller ikke.

 

Så vidt som jeg kan se av feilmeldingen så er "img" og "iurl" en av di ting som ikke er tilatt.Er usikker på om "iurl" blir betraktet som det samme som "url" og da er jo hensikten med å tillate BB koder i signaturen stort sett uten mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag: Hva med å få inn en funksjon som viser f.eks de siste 5 eller 10 topicene på forumet? Da vil det jo bli lettere å både få og gi hjelp, istedenfor at man helt tilfeldig kommer over tråden når man scroller nedover. Har sett dette på flere forumer, og det fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...