Gå til innhold

Ny eier av flightsim.no


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Meddeler at Jarl L. Kristoffersen, bedre kjent som Bobbo har støttet meg med halve beløpet jeg kjøpte nettstedet for og er således 50/50 % deleier av flightsim.no.

Sammen skal vi utvikle en helt ny utgave av nettstedet, og til dette har også fått med oss et veteranmedlem fra forumet med god kunnskap på webutvikling, Jan Reidar Storelvmo.

Vi har skissert arkitekturen til det nye nettstedet, men design og innhold må det jobbes med en stund før endringene blir lansert.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Logg inn husk passord kan vel ikke bli lettere enn det vel  ::)

 

Å lagre passord her inne er vel for de fleste ikke noe problem for det er vel ikke så veldig sensitivt det en driver med her inne ..

Men å ha forumet åpent rekruterer ikke medlemmer ..for de fleste bare leser og går,

derimot de som først er innlogget  har lettere for å legge igjen noen ord og erfaringer etc.

 

 

Lagt til

Delvis enig med Andrew (inlegg under)

 

Flere kategorier kunne vært synlig og åpne for å lese for de fleste men logg inn for å skrive

som det er nå er det veldig lukket for innsyn i hva vi driver med her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ikke så helt sikker på det. Jeg er i alle fall slik skrudd sammen at om ikke jeg kan se litt mer info om et nettsted, hopper jeg heller over nettstedet enn å lage meg en login. Det er fordi jeg ikke kan fordra hemmelighetskremmeri. Gir meg ingen lyst til å delta når jeg ikke kan danne meg et godt bilde av hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 2 cent er at ved bruk av alias, og uten engang å måtte logge inn, så flyter ting fort ut.

 

Tror det er et behov i tiden at vi må legge litt bånd på oss selv. Ikke alle som takler helt å alltid forholde seg korrekt til denne nye talerstolen den moderne teknikken har gitt oss.

 

Det er vel gjengs oppfatning at det ikke er den som 'kødder' med en annen i et forum som skal bestemme hva den andre skal tåle. Å faktisk måtte logge inn (og kanskje til og med presentere seg med sitt eget navn), er kanskje det som gjør at man husker på akkurat det. Ikke fullt så farlig, men kanskje hindrer det også at man kommer i skade for å drite seg ut :)

 

Og ja, det er jo ikke verre enn å svare ja på å lagre user/pass i browseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gode nyheter!  :) Foreslår også at det bør blir lettere å se forumet, uten å måtte logge inn eller registrere seg. Kanskje det kan øke rekrutteringen og lette på tilgjengeligheten.  ;D

 

Jeg er litt uenig. Hvis det blir mye mer åpent så vil jo fort behovet for å registrere seg forsvinne. Så det vil også kunne virke mot sin hensikt.

 

Jeg er mer fan av at vi som titter innom div Facebook fora må bli noe bedre på å reklamere for kunnskapen og mulighetene som er her på bruket, istedet for å legge ut div linker og bruksanvisninger rett ut på face. Det bryter jo også for så vidt med ønsker og copyrights til utviklerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...