Fredrik Edvardsen Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Etter at nissen kom med et GTX970 til meg i går så sitter jeg nå med et GTX770-kort som jeg ikke lenger har brukt for - hvis noen vil ha det så skal de få det billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Fornøyd med oppgraderingen? ☺ Har vurdert 970 selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 Veldig fornøyd så langt, har ikke prøvd FSX\P3D ennå, men DCS flyter som smør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Karlsen Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 pris for det evt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 500 penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Har dette kortet nvidia stock kjøler, eller er det custom kjøler ifra de som har produsert kortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. januar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2016 Regner med den er som min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.