Gå til innhold

PMDG-problem


Kåre E. Ingebrigtsen

Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp FSX med PMDG Boeing 737-800, er alle skjermer svarte, som om alt er avslått. Motorene går. Ingen brytere fungerer i VC, ingenting er klikkbart.

Noen som har opplevd det samme, evt har en anelse om hva som er galt? Alt har fungert tidligere. Har forsøkt reinstallering, uten hell.

 

Jeg kjører Windows 10 home edition. Skjermkort GeForce GTX 960, oppdatert driver. Intel I7 prosessor.

 

Mvh

 

Kåre Ingebrigtsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte skjermer? Men å huske at jeg opplevet noe av det samme da jeg installerte Win 10. Derfor avinstallerte jeg denne versjonen og la inn igjen Win 7 Pro. Men jeg er ikke sikker på om alle bilder var svarte. Husker spesielt bildet der man kan velge bl.a. fly-type. Der var "forhåndsvisningen" av flyet svart! Noen påstår de har gode erfaringer med Win 10, andre ikke. Bare det ikke utarter seg en religionskrig a la PC og MAC ... he he  ;) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...