Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 16. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2015 Et spørsmål til forums orakelet ! På VATSIM Scandinavia sine sider står det at skal man fly fra EKCH så er default scenery feil mht taxebaner osv. Skal man fly online, så må man skaffe addon scenery for flyplassen. Er dette tilfelle i P3DV3 ? Fra før har jeg ORBX GLOBAL, VECTOR og LC-EU. I tilfelle jeg må kjøpe.. er det Fly Tampa som gjelder ? - Hans Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 16. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2015 Der er utgitt 2 scenery for EKCH som er kompatibel med P3D. Fly Tampa og Scansim. Du må nesten spörre på Vatsim hvilken av disse som di anser som korekt. Fly Tampa er eneste som er fullt ut kompatibel med P3D.V3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2015 Tusen takk for svar ! Spurte og de anbefaler Fly Tampa, så da er det bare å handle "and let the fun begin" 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Vil nevne at det ikke er et krav å ha riktig scenery, selv om det gjør opplevelsen langt bedre for alle parter! VATSIM tar imot alle, også de som evt ikke skulle ha råd/vilje til å handle scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ligger default OSL der den skal i P3D v3? I FSX lå den noen hundre meter feil, og i går på OSL så sto det et annet fly parkert langt nord for terminalen. Vet ikke om feilen var hos meg eller han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2015 Har du ikke inne AON inne ??? GRM der mener jeg er riktig da Andrew pleier ikke la tilfeldighetene råde i sitt arbeid Uten den nye Utstikeren kan det nok se ut som noen parkerer mitt ute på plassen men det er vel AFCADen som bestemmer hvor ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Har ikke kommet så langt, og jeg vurderer ORBX som vel har de fleste flyplassene inkludert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 FTX Norway har alle norske flyplasser ja, dog med default bygninger. Som sikkert alle andre anbefaler jeg også AoN da du der vil få custom bygninger, samt nesten 100% oppdaterte afcads ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.