Lars Erik Kolden Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hei, ser at flightsim.no legger ned nettbutikken sin, og pilotbutikken.no ser ikke ut til å føre særlig med sim-utstyr lenger. Er det andre nettbutikker som fører dingser til flysimulatorer i Norge, bortsett fra de generelle elektronikk-kjedene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Sånn i farten kommer jeg ikke på noen NORSKE som er så spesialisert som flightsim.no. Og for så vidt Norsk Aero sin nettbutikk. Hvilket er veldig synd, men markedet blir vel for lite i Norge. Av utenlandske nettbutikker har jeg brukt http://secure.simmarket.com/default-en.html og http://www.aerosoft.com/start_eu.html. Disse kan levere det meste av sceneries og fly som jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Høye Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hei, personlig så vil jeg anbefale Aerosoft sin nettbutikk. Bra vareutvalg og rask leveranse. Har de varen du bestiller på lager, så har du den i hende i løpet av 48 timer. Ikke værst med tanke på at varen sendes fra Tyskland Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Kolden Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Ok, takk for svar. Var primært hardware jeg hadde i tankene, f. eks. pedaler, som ingen har på lager her på berget for tiden, og ser de har en del av det. Greit å vite at frakt er rask, bare den ikke er alt for dyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 14. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2015 www.AviationMegastore.com Ligger i Amsterdam og har det meste. Meget profesjonelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Aviation Megastore!!! Takk for tipset Rune! Her var det mye snacks ;D Det er gratis å drømme 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.