Gå til innhold

Viva Las Vegas


Anbefalte innlegg

Tilbake i 2011 inngikk Eagle Dynamics en avtale med en tredjepartsutvikler at de skulle lage et Nevada scenery for dem som skulle bli distribuert sammen med DCS A-10C - det ble dog med et par betaer før teamet som jobbet på sceneryet kollapset og med det også drømmene våre om nye sceneries til DCS. Eagle Dynamics bestemte seg så for å ferdigstille det påbegynte scenery-prosjektet, men etter en stund fant man ut at det beste var å begynne helt fra bunnen av og samtidig utvikle en helt ny grafikkmotor (EDGE - Eagle Dynamics Graphics Engine). Nå fire år senere begynner vi endelig å se fruktene av alt det harde arbeidet som har blitt lagt ned i dette prosjektet med en Open Alpha versjon av Nevada sceneryet.

 

Det er fortsatt endel igjen å gjøre før sceneryet er ferdig, men førsteinntrykket er utrolig godt - Las Vegas er så spekket med detaljer at det føles mer som om man spiller GTA eller noe enn en flysimulator.

 

Jeg tok en liten tur i en Huey (ja, jeg prøver fortsatt å lære meg å fly den) fra McCarran International Air Port og ut til Nellis AFB som ligger rett utenfor Las Vegas.

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

06.jpg

 

07.jpg

 

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder! Jeg synes både den nye grafikkmotoren og Nevada-terrenget ser helt nydelig ut. Selv om jeg ikke er flink nok til å kommentere, leser jeg alltid det som postes om DCS ;)

 

God ytelse ser det ut til at man får også. Selv på min 5 år gamle pc kjører DCS 1.5 bedre enn den gamle versjonen.

 

Nå har vi altså en simulator på vei som både ser fantastisk ut, har bra framerate og begynner å få et bredt utvalg av realistiske fly og helikoptre fra ulike epoker. Flere sceneries er også på vei. Så nå synes jeg det ser mer lovende ut enn på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...