Gå til innhold

Savner simulator entusiaster i Telemark


Ole Christian Jøntvedt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Takker igjen for et flott forum som jeg besøker ofte.

Det var jo fsweekend(2013) gjengen som virkelig fikk meg hektet på dette med simbuild. Har jo nå fått opp en grei 737-800 cockpit med prosim og mip fra Simworld. Cockpitsimparts OH er på vei :) Men som sikkert mange av dere vet så skriker man ikke høyt om at man driver med simulator..Så derfor håper jeg det finnes noen medlemmer her inne som er ifra Telemark. Savner jo en kaptein/co pilot som har litt mer erfaring en kompisene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ole Christian

Flott å høre at du har kastet deg på cockpitbygging. FSWeekend har gitt meg mye inspirasjon oppover og, sammen med alle de byggetrådene som var her på forumet før i tiden. DEt er ganske rolig i den delen av forumet nå, men ser at det har en tendens til å gi seg når byggingen når et visst stadium.

Vet om en full 727 cockpit på Notodden, men det er sikkert mange telemarkinger som vet "opp-og-ned" på en 737 her inne og. Håper du vil dele litt info og bilder av prosjektet ditt og forhåpentligvis inspirere andre til å kaste seg ut i denne delen av hobbyen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...