Marius Risan Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 God kveld! I går var vi så heldige å få besøk av World Flight 2015 på Gardermoen. Det var massehvis av fly som kom innom (Sikkert 20-30) så jeg bestemte meg likegjerne for å filme det hele, og gjøre det til en timelapse. Så under har jeg linket timelapsen min fra igår som viser mer eller mindre all trafikken, fra flere forskjellige vinkler. Filmingen var fra ca 2200 - 2330. Beklager hvis dette ikke hører helt hjemme her i kaffekroken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Siden jeg sitter å ser filmen med dagens første kaffe så hører den vel hjemme i kaffekroken :-) Morsomt med mye trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det irriterer meg så absurd mye at jeg ikke fikk dette med meg :-[ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.