Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. november 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2015 Bare for å teste MP-flyten i P3D3, foreslår en finværstur med default fly, f.eks. A 36 Bonanza , og gjerne fra Lista. Default fly, så risikerer vi ikke de tradisjonelle problemene med rot og kaos. Start kl 1300 eller 1400 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. november 2015 Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2015 Skal bli "Sjef" 1330"sharp" er server`n på plass på Lista (ENLI) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. november 2015 Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2015 serverèr oppe se i multiplayer for oppkobling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Nydelige bilder som vanlig! Fins det noen oppskrift på hvordan man for lagt inn FTX Norway før de har sluppet ny installer for P3Dv3? Sitter bare her og venter og har så lyst å få lagt alt på plass og har ikke turt å forsøke med gammel installer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. november 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2015 Før var jeg i tvil, nå er jeg ikke så sikker lenger....... ??? Hadde siste versjon av FTX Central2, aktiviserte installeren av FTXNorway, fikk spørsmål om den skulle inn i v2 eller v3, markerte v3 og resten gikk automatisk. Etter noen vellykkede testflights, kom turen til nyeste utgaver av AON og Norway GA Airfields ( med alle tillegg ! ). - Jeg er egentlig ganske klønete med alt som ikke er automatisk, men Norway har aldri sett bedre ut hos meg, og etter et par ukers flyvning har jeg enda til gode å støte på problemer. Mener det var andre i forumet som gjorde det på samme måten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Takker for svar og ser samtidig at ny installer er ute nå, så da er det bare tut og kjør :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.