Gå til innhold

P3Dv3 ENVA-ENAL


Anbefalte innlegg

Enkel sak og får inn FTX Norway i v3: last ned siste versjon av Orbxlibs. Denne har FTX central V2. Start registry fix tool som ligger i katalogen der FTX central V2 er installert. Angi filsti for p3d V2 til der du har installert p3d v3, og installer i vei. Funka uten problemer her:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fulgte denne oppskriften for P3D v3 og FTX EU Norway, P3D v2.5 henger igjen i regfix'en, dukket det opp en henvisning/feilmelding når jeg avslutter, finnes i (user)/dokumenter/Prepar3D v3 Files, filen heter ContentErrorLog.txt og her er innholdet

 

[error.0]

error=Taxiway path with 0 width

[error.1]

error=Texture tire_LM.DDS failed to load (FE_REQUEST_STATUS==13)

 

Noen som har sett noe slikt? Eller er det bare å starte forfra igjen og vente på ny FTX Norway.

Har ikke P3D v 2.5 inne så får ikke sjekket eller evt kopiert fra den.

 

Har ikke lagt inn noe av det vi har laget her. Kun en ren P3D V3 med FTX Global Base og FTX OpenLC EU pluss PNW, alle med ny installer. Og selvsagt ny LIB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
P3D v2.5 henger igjen i regfix'en, dukket det opp en henvisning/feilmelding når jeg avslutter

 

Jeg er egentlig for data-klønete til å svare,  men mener å huske fra et annet fora at man bare skulle overse denne feilmeldingen.

Fikk selv noen feilmeldinger i begynnelsen (  da hadde jeg både v2.5 og v3 på samme harddisc),  men husker ikke hva som stod der, 

og som de andre sa,  brydde meg ikke om det.  Når plassproblemer meldte seg,  avinnstallerte jeg v2.5,  men mye ble hengende igjen .

Jeg plukket bort alt jeg kunne finne av v2.5 og orbx,  men siste versjon av FTX central 2 henviser likevel til både P3D2 og 3.

Når jeg innstallerte FTXNorway,  markerte jeg bare v3 og lot automatikken gjøre resten.  Etterpå var det bare å sette FTX insertion point, 

starte simmen og nyte resten,  ingen feilmeldinger lenger.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å overta denne fine foto linken, men siden oppskriften sto her så.....Takk Ernst, jeg har ikke merket noe i simmen, men tok nå en litt større runde og da ble det plutselig 32 feil, hvorav mange relatert til taxiway men også mange til ORBX texturer. så da får jeg holde et øye med den og slette før den vokser seg stor som trollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fulgte denne oppskriften for P3D v3 og FTX EU Norway, P3D v2.5 henger igjen i regfix'en, dukket det opp en henvisning/feilmelding når jeg avslutter, finnes i (user)/dokumenter/Prepar3D v3 Files, filen heter ContentErrorLog.txt og her er innholdet

 

[error.0]

error=Taxiway path with 0 width

[error.1]

error=Texture tire_LM.DDS failed to load (FE_REQUEST_STATUS==13)

 

Noen som har sett noe slikt? Eller er det bare å starte forfra igjen og vente på ny FTX Norway.

Har ikke P3D v 2.5 inne så får ikke sjekket eller evt kopiert fra den.

 

Har ikke lagt inn noe av det vi har laget her. Kun en ren P3D V3 med FTX Global Base og FTX OpenLC EU pluss PNW, alle med ny installer. Og selvsagt ny LIB.

 

Jeg fikk også en lignende sak første gang jeg starta opp, men etter å ha installert siste Libraries på nytt igjen, så forsvant det. (Jeg installerte, P3D - Global - kjørt registry tool og renamet mappen til v2 - FTX Norway - Norway SP1 - rename tilbake til v3 og til slutt Libraries (etter oppstart og nevnte errorlog)).

 

Nå derimot kommer den opp med div henvisninger til doble innføringer i div AI aircraft.cfg filer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Etter at jeg fulgte denne oppskriften for P3D v3 og FTX EU Norway, P3D v2.5 henger igjen i regfix'en, dukket det opp en henvisning/feilmelding når jeg avslutter, finnes i (user)/dokumenter/Prepar3D v3 Files, filen heter ContentErrorLog.txt og her er innholdet

 

[error.0]

error=Taxiway path with 0 width

[error.1]

error=Texture tire_LM.DDS failed to load (FE_REQUEST_STATUS==13)

 

Noen som har sett noe slikt? Eller er det bare å starte forfra igjen og vente på ny FTX Norway.

Har ikke P3D v 2.5 inne så får ikke sjekket eller evt kopiert fra den.

 

Har ikke lagt inn noe av det vi har laget her. Kun en ren P3D V3 med FTX Global Base og FTX OpenLC EU pluss PNW, alle med ny installer. Og selvsagt ny LIB.

 

 

Dere må slå av errorlogging i P3Dv3 folkens! Jeg fikk sikkert et par hundre feilmeldinger etter å ha jukseinstallert ORBX Norway og Carenado Phenom 300, men alt funker. Error logging er kun for devs. Ikke brukandes for oss andre, dessuten var det jo ingen feil?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...