Gå til innhold

En del bilder fra cockpit


Anbefalte innlegg

Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view :P

Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance ;)

 

Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt  :) Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart  ;) Men alt for enhver smak...

 

 

Utrolig flotte bilder!

 

Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra?

Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut :)

 

Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem.

 

http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view :P

Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance ;)

 

Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt  :) Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart  ;) Men alt for enhver smak...

 

 

Utrolig flotte bilder!

 

Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra?

Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut :)

 

Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem.

 

http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml

 

Men med 0.40 zoom så blir du jo sittende 2-3 meter "bak panelet". Har du prøvd Ezdok og evt track ir? I virkeligheten har man ikke sånn der view når man sitter i en 737 cockpit, med mindre man snur på hodet. Default zoom går det an å endre på i en config fil.

 

Selv bruker jeg 0.70 zoom med Ezdok i B737, og så har jeg satt opp custom views med hurtigtaster for de ulike views når jeg ikke bruker track ir.

Jeg må ha instrumentene nært med full oversikt, ikke 2 meter unna :P Men for all del, hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view :P

Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance ;)

 

Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt  :) Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart  ;) Men alt for enhver smak...

 

 

Utrolig flotte bilder!

 

Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra?

Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut :)

 

Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem.

 

http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml

 

Men med 0.40 zoom så blir du jo sittende 2-3 meter "bak panelet". Har du prøvd Ezdok og evt track ir? I virkeligheten har man ikke sånn der view når man sitter i en 737 cockpit, med mindre man snur på hodet. Default zoom går det an å endre på i en config fil.

 

Selv bruker jeg 0.70 zoom med Ezdok i B737, og så har jeg satt opp custom views med hurtigtaster for de ulike views når jeg ikke bruker track ir.

Jeg må ha instrumentene nært med full oversikt, ikke 2 meter unna :P Men for all del, hver sin smak :)

 

Det er mulig jeg har litt for bred view, men tenker at det ser noe slikt ut:

 

 

Har i tillegg sittet i kaptein setet ved en mulighet, og da følte jeg at jeg hadde rimelig god oversikt over hele panelet. Man har da sidesyn  :D

 

Og ja, bruker både EZdok og TrackIR sammens. Å si at jeg sitter 2 meter bak panelene er vel å ta litt hardt i kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...