Brynjar Mauseth Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Tar ofte en del bilder underveis i flyvningen, og som regel i cockpit. Tenkte jeg skulle dele noen favoritter 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Utrolig flotte bilder! Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra? Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart Men alt for enhver smak... Utrolig flotte bilder! Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra? Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem. http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart Men alt for enhver smak... Utrolig flotte bilder! Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra? Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem. http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml Men med 0.40 zoom så blir du jo sittende 2-3 meter "bak panelet". Har du prøvd Ezdok og evt track ir? I virkeligheten har man ikke sånn der view når man sitter i en 737 cockpit, med mindre man snur på hodet. Default zoom går det an å endre på i en config fil. Selv bruker jeg 0.70 zoom med Ezdok i B737, og så har jeg satt opp custom views med hurtigtaster for de ulike views når jeg ikke bruker track ir. Jeg må ha instrumentene nært med full oversikt, ikke 2 meter unna Men for all del, hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 Fine bilder! Men skjønner ikke at du klarer å fly med sånn "fisheye" view Hvis du zoomer inn til 0.60 - 0.70 så ser du instrumentene mye bedre og får attpåtil bedre performance Default zoom er jo 0.40, og liker å ha god oversikt Har ultra widescreen skjerm så da er det ingen problem. Hodet er plassert i forhold til det ville vært i virkeligheten. Liker overhodet ikke å zoome meg helt opp i EFIS panelet. Synes det blir for urealistisk. Husk at bildene her har mistet litt kvalitet. Ser alle instrumentene krystallklart Men alt for enhver smak... Utrolig flotte bilder! Kan jeg spørre hvor du henter nattbelysningen fra? Jeg har noe lignende fra ORBX, men synes din ser veldig veldig mye bedre ut Nattbelysning fra Taburet. Litt FPS hit over store byer, men rundt de største flyplassene i Norge er det null problem. http://secure.simmarket.com/taburet-night-3d-norway-v2-fsx-fsxse-p3d.phtml Men med 0.40 zoom så blir du jo sittende 2-3 meter "bak panelet". Har du prøvd Ezdok og evt track ir? I virkeligheten har man ikke sånn der view når man sitter i en 737 cockpit, med mindre man snur på hodet. Default zoom går det an å endre på i en config fil. Selv bruker jeg 0.70 zoom med Ezdok i B737, og så har jeg satt opp custom views med hurtigtaster for de ulike views når jeg ikke bruker track ir. Jeg må ha instrumentene nært med full oversikt, ikke 2 meter unna Men for all del, hver sin smak Det er mulig jeg har litt for bred view, men tenker at det ser noe slikt ut: Har i tillegg sittet i kaptein setet ved en mulighet, og da følte jeg at jeg hadde rimelig god oversikt over hele panelet. Man har da sidesyn Og ja, bruker både EZdok og TrackIR sammens. Å si at jeg sitter 2 meter bak panelene er vel å ta litt hardt i kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Sliter med uskarpe bakketeksturer dersom jeg går over 0.5 i zoom. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.