Gå til innhold

Hva er det som gjelder nå?


Pål Martin Olsen

Anbefalte innlegg

For noen år siden var jeg litt ivrig på å fly litt simulator. FS9.  Har lyst til å ta opp igjen dette, men aner jo ikke hva som gjelder av hardware og software nå. Hadde ikke noe avanserte greier, og har heller ingen planer om å bygge med en 737 cockpit, men hva kan man få til med Mac/PC og et par skjermer?

 

Tips mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å bli skutt eller skyte meg i foten, så er det P3D som har tatt over utviklingen fra der du slapp, FS9. Skal ikke glemme at X-Plane også har en god simulator som egner seg bedre på MAC om jeg ikke tar feil. Dersom du ønsker å utforske mer rundt x-plane, så får du sikkert svar om du leser og poster i den delen av forumet.

Hva du får til, begreses av CPU hastighet, minne og grafikkort. Nå er det 4GHz+ på CPU, iallefall 8GB minne og et grafikkort på en av de øverste hyllene som skal til for å dra alle godsakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...