Gå til innhold

Ny utenlandsterminal Kjevik


Anbefalte innlegg

Siden verken pressen eller Avinor kan hoste opp noen skikkelige shots av ny terminal, får jeg gjøre det selv. Tok bildene tidlig i juni, på vei til Canada, via København. Som vanlig var jeg siste mann inn i flyet pga knipsingen. Jeg bruker en Nokia mobil til formålet. De har ikke verdens beste batteritid, men et førsteklasses kamera, og jeg legger vekt på det siste. Faktisk er det Zeiss optikk på dingsen, og egen knapp for kamerfunksjon. På siste bilde kan det observeres at kabler til skiltlys ennå henger og dingler. :P

 

20064932944_c4ce965260_o.jpg

 

20066538083_5d8afe99da_o.jpg

 

20687493525_4c16b8f46a_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gi deg rett ang. det første bildet. Fatter ikke selv at den lille peisen av en mobil tar så gode bilder, men OK fotografen har jo og litt å si, og det er overskyet vær som gir de beste bildene, for da er fargene nøytrale, ikke overdrevne. Bygget har jeg alt laget, men det kommer ikke inn i noe scenery før jeg vet eksakt lengde og bredde, pluss minus to decimeter.

 

Hvilket får meg til å lure på om jeg blir arrestert eller ei om jeg tar tommestokken med neste utreise, men det virker som de er vant til mine vandringer der etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrew: Var jo snakk om at jeg kunne skaffe deg bilder, men det har du visst allerede ordna (jeg som er seint ute), men var i kontakt med en som sa han kunne sende meg tegningene til bygget, med mål og allting. Dette er en stund siden nå, vet ikke om han lenger har det tilgjengelig, men skal sjekke det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...