Gå til innhold

P3D og Win10, joda det funker det. OMDB-LGAV


Anbefalte innlegg

Etter å lagt inn en clean Win10 install på maskina, renska ut diverse app's etc, som aldri kommer til å bli brukt her  ;) ble P3D v.2.5 lagt, uten noen form for problemer. Estonian migration tool ble brukt ved instalering av FEX og Shade, kjører med FEX, 512 bits skyer, ORBX Global texturer, Vector og Landclass, PMDG sin 777, (texturer redusert til 1024 på fuselage og wings), en besparelse på ca. 80mb bare der, med tanke på VAS bruk.

 

ASN på nettverk oppsett, Win10 på begge maskiner, fungerer veldig greit, samt Fsuip og WideFS som kjører VAS_Monitor.lua, slik at jeg kan følge med på VAS bruk på andre maskina.

 

Joda, det fungerer dette, ser det er mange som kvier seg for å ta steget, men angrer ikke her.  :)

 

Legger ut noen screens av turen OMDB-LGAV, begge FlyTampa sine sceneryer.

 

 

Pic6187.jpg~original

 

 

Pic6189.jpg~original

 

 

Pic6190.jpg~original

 

 

Pic6192.jpg~original

 

 

Pic6190.jpg~original

 

 

Pic6195.jpg~original

 

 

Pic6201.jpg~original

 

 

Pic6203.jpg~original

 

 

Pic6205.jpg~original

 

 

Pic6204.jpg~original

 

 

Pic6206.jpg~original

 

 

Pic6207.jpg~original

 

 

Pic6208.jpg~original

 

 

På siste bildet har jeg redigert inn et bilde som viser VAS bruket ved Gate LGAV etter rundt 4 timers tur.

 

 

Pic6209.jpg~original

 

 

 

Takk for titten.  ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noen fordeler med win 10 med tanke på ytelse? Setter opp PCer på nytt for simmen i disse dager og er litt i tenkeboksen om jeg skal oppgradere fra Win7 som jeg er godt fornøyd med. Har vært stabile i flere år, så jeg har ikke lyst på noe krøll.

De PCene jeg snakker om er utelukkende til P3D og simrelaterte programmer og tillegg, så det er kun ytelse i simmen som kan få meg til å bytte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet litt rundt og svarene på forskjellige forum er at noen får noe økt ytelse mens andre ikke merker forskjell. Økt ytelse kan jo ha med at systemet reinstalleres og rydder opp i registre og annet, så noen knallforbedring er ikke å forvente seg.

Som du skriver Tom, så er jeg avhengig av mange duppeditter som skal funke og snakke sammen, så jeg kjører videre på W7 til neste formatering i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...