Simon Ingebrigtsen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei! Videoen viser arrival til ENSK, må si jeg syns det gikk fort i svingene her. For det første trodde jeg ikke Q200 fløy til Skagen, bare baby dashen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Vet ikke helt hva du mener med bare baby Dashen. Q200 har samme størrelse som 100, men sterkere motorer og noe høyere vekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Ingebrigtsen Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Baby dash referer da til 100-serien. Men da lærte jeg noe nytt i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Baby dash referer da til 100-serien. Men da lærte jeg noe nytt i dag Ja, Q200 er på en måte baby den og Innflygningen så typisk Dash ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 25. april 2015 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2015 Widerøe kjøpte vel noen 200 fra et eller annet Arabisk land for noen år siden. Der er vel temperaturene relativt høye og litt kraftigere motorer kommer til sin rett. "Dash" er et litt artig kallenavn. Det betyr både "Kjapp/Rask/Kvikk" og "Bindestrek". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.