Gå til innhold

Flyene på sola lander utenfor rullebanen!! Hjeeelp!!


Andreas_Espelid

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede bedt om hjelp uten respons, så jeg får prøve en gang til....

Jeg har ett problem med dynamic'en til Norway98, jeg slettet hele pc'en min forleden, og jeg måtte laste ned alle filene på nytt.... Jeg mener det fantes en gang i tiden en fix til Norway98 som endret retningen på rullebanen på Stavanger/Sola, siden jeg ikke har denne fixen er altså retningen gal, og flyene lander ved siden av rullebanen, som er altså litt irriterende.... :-)

Håper noen hvet hva jeg snakker om og gir meg svar snarest....

På forhånd takk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips: Nå vet ikke jeg hvor stor harddisk du har i maskinen din, men selv har jeg formattert harddisken i fem partisjoner (11,2gb), og har alt flightsimstoffet (filer, addons o.s.v.) liggende på en av partisjonene. Når jeg av varierende årsaker velger å formattere windows98-partisjonen for å reinnstallere windows, blir flightsim-filene liggende urørt og det kan enkelt innstalleres igjen etterpå. Vet slike tips ikke hjelper når du sitter der og må downloade alt igjen.. :-) Men sånn til neste gang! Det sparer du masse tid på.

Mvh

Håvard L. Lund

LN-HLL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...