Gå til innhold

Litteratur...


Hans Erik Bye

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mens jeg (vi!) venter på at PMDG skal komme med 737 for P3D, så tenkte jeg å forberede meg så mye som mulig. Har derfor følgende spørsmål: Er det noen som har lest boka PMDG 737 "You have Control" ? Ser den ligger for salg hos Flightsim.no.  Eller er det noen som har noe annet lesestoff å anbefale på nettet..pay/freeware ? Finnes jo en del youtube videoer, men det blir jo enklere å ha en bok eller to å forholde seg til. Hadde vært fint med noen anbefalinger! - Hans Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatteren Tim Rommen er dyktig han og også en hyggelig behjelpelig kar (hadde noen spørsmål til han pr. mail som kjapt ble besvart). Masse nyttig og praktisk å lære. Bokas eneste ankepunkt nå er kanskje at den er basert på PMDG's 737NG i FS 2004.

 

Kan ellers anbefale en også annen (pensjonert) flygers inngående bok om 737NG, nemlig Mike Ray. Den får du både som bok (spiralinnbundet litt á la POH, QRH  :) ), men også nedlastbar som evt. kanskje er et bra alternativ nå som P3D-fuglen er like om hjørnet  :D

 

http://utem.com/index22.php/?page_id=16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...